HELP DESK I WSPARCIE IT
Wspieramy technologicznie pracę 65 tys. pracowników i urzędników resortu finansów. Finanse publiczne to jeden z najnowocześniejszych obszarów polskiej administracji.
Odpowiadamy za zakupy, konfigurację i sprawne działanie każdego sprzętu IT w Ministerstwie Finansów, urzędach skarbowych i oddziałach celno-skarbowych. Doradzamy w zakresie rozwiązań technologicznych. Słuchamy, szkolimy i wyjaśniamy jak działają systemy lub urządzenia. W Help desk CIRF rozwiązujemy problemy techniczne w oparciu o ustalone z klientem SLA, czyli standard świadczonych usług.
Dzięki technologicznemu wsparciu CIRF, obsługa podatników i przedsiębiorców odbywa się szybko i wygodnie.
Obszary wsparcia:
HELP DESK I WSPARCIE IT
dla Krajowej Administracji Skarbowej w całym kraju
dla Krajowej Administracji Skarbowej w całym kraju
HELP DESK I WSPARCIE IT
dla Ministerstwa Finansów
DOŁĄCZ DO NAS
Sprawdź czy szukamy właśnie Ciebie:
- doświadczenie w zakresie zarządzania siecią LAN/WAN
- znajomość systemów operacyjnych Linux, Windows
- umiejętność diagnozowania i usuwania awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania
- doświadczenie w zarządzaniu, obsłudze i konfiguracji infrastruktury IT
- prawo jazdy kat. B i gotowość do prowadzenia pojazdu służbowego
- język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej
Doceniamy:
- umiejętność uwzględniania perspektywy klienta
- znajomość budowy, konfiguracji oraz doświadczenie w utrzymaniu macierzy i serwerów pracujących w środowisku AD
- znajomość: Jira, Postman, SoapUI lub pokrewne
- obsługa serwerów plików, drukarek, DHCP
- wiedzę umożliwiajacą współpracę z deweloperami, zespołem testerów, administratorami systemów