UTRZYMANIE I MONITORING
W CIRF odpowiadamy za niezawodność każdego systemu IT resortu finansów. Zapewniamy wysoką wydajność usług, z których korzystają miliony podatników, jak Twój e-PIT, KSeF czy e-Paragony. Całą dobę monitorujemy też pracę e-usług celnych i skarbowych, np. Tax Free czy PUESC.
Wszystkie e-usługi muszą działać niezawodnie – bez względu na porę dnia czy obciążenie sieci. Monitorujemy w trybie ciągłym 24/7 kluczowe aspekty środowiska IT, w tym obciążeniowe, wydajności oraz dostępności. Dzięki temu jesteśmy w stanie identyfikować wszelkie problemy, minimalizować skutki awarii i zapewniać wysoką dostępność usług cyfrowych.
Wykorzystujemy standardy ITIL oraz zaawansowane rozwiązania klasy Enterprise. Kompleksową pomoc dla użytkowników końcowych zapewniają trzy linie wsparcia. Połączenie ITSM z monitorowaniem stanowi kluczowy element naszej strategii utrzymania e-usług. Umożliwia to zarządzanie cyklem życia usług IT resortu finansów.
Zapewniamy 5 warstw monitorowania i 3 linie wsparcia service desk.
Warstwy monitorowania:
SERWISY IT
Usługami utrzymania zajmują się Administratorzy Systemów Informatycznych (ASI), administratorzy monitorowania, administratorzy rozwiązań chmurowych (Cloud Computing).
DOŁĄCZ DO NAS
Sprawdź czy szukamy właśnie Ciebie:
- znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux i/lub Windows
- znajomość danych np. Oracle, PostgresSQL, MS SQL Server, Mongo DB
- znajomość języka zapytań SQL
- Wiedza z zakresu sieci LAN/WAN
- język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej
Doceniamy:
- znajomość PL/SQL, Oracle EBS, OAF
- znajomość rozwiązań serwerowych HTTP np. JBoss, Apache Tomcat, WebLogic, IIS, WildFly
- znajomość: Jira, Postman, SoapUI lub pokrewne
- wiedzę umożliwiającą współpracę z deweloperami, zespołem testerów, administratorami systemów
- umiejętność uwzględniania perspektywy klienta
- znajomość języka angielskiego, która umożliwia pracę z dokumentacją techniczną